loading...
آموزشی-تفریحی
sky بازدید : 1193 چهارشنبه 16 فروردین 1396 نظرات (0)

 

جعبه سیاه یکی از برنامه های گفتگوی تصویری با بازیگران و ستاره های مطرح ایرانی با انتشار مصاحبه جنجالی خود با سحر قریشی پرده از واقعیت تکان دهنده ای را برداشت . در این مصاحبه یک ساعته سحر قریشی در مورد کارگردان معروفی که قصد تجاوز و سوء استفاده در یکی از دفاتر خود را داشت بازگو کرد .

ماجرای تجاوز به سحر قریشی در خانه خالیماجرای قصد تجاوز کارگردان به سحر قریشی + عکس

ماجرای تجاوز به سحر قریشی در خانه خالی

سحر قریشی در ایتدای گفتگوی خود گفت این اتفاق برای اکثر افرادی که علاقه مند به سینما بودند رخ داده است . پس از اینکه من از تلویزیون ممنوع التصویر شدم شرایط خیلی بدی را تجربه می کردم . از نظر روحی و همچنین اقتصادی شرایط مناسبی را نداشتم تا اینکه یکی از کارگردانان معروف سینمای ایران که آرزو داشتم یک بار از نزدیک وی را ببینم به من زنگ زد و خواستار همکاری با من شد .

آن لحظه خیلی خوشحال شدم اما نمیدانستم چه اوضاعی منتظر من است . کارگردان معروف در تماس دوم خود آدرس منزل مرا گرفت و تاکسی به درب منزل ما ارسال کرد . یک سمند زرد رنگ روز بعد من را به سمت محل کار کارگردان برد .

طبق صحبتهای انجام شده قرار بود محل ملاقات ما در یکی از دفاتر سینمایی باشد . راننده تاکسی من را کنار درب یک آپارتمان مسکونی پیاده کرد از آنجایی که کوچه خلوت بود از راننده خواستم کمی صبر کند . درب آپارتمان را زدم یک بار دو بار سه بار و … اما هیچکس جوابی نداد به گوشی همراه کارگردان معروف تماس گرفتم اما جوابی نمی دادند . از راننده خواستم به گوشی کارگردان زنگ بزنند اما ایشان جواب گوشی راننده را هم ندادند .

 سحر قریشی جعبه سیاهماجرای قصد تجاوز کارگردان به سحر قریشی + عکس

مجبور شدم مجدد با راننده تاکسی به منزل برگردم, پس از گذشت زمان متوجه شدم به واسطه حضور راننده تاکسی کنار من, برای حفظ روادید خود حاضر به باز کردن درب آپارتمان نشده بودند .

خیلی خوشحال هستم که این اتفاق شوم به خوبی و خوشی تمام شد . اما این یک واقعیت است که گریبان گیر سینمای ایران شده است . اگر تجربه کافی را نداشته باشند مطمئنا در دام اینطور کارگردانان گیر خواهند کرد .


 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 4375
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 63
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 75
  • باردید دیروز : 64
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 340
  • بازدید ماه : 9,357
  • بازدید سال : 65,056
  • بازدید کلی : 1,789,646