loading...
آموزشی-تفریحی
sky بازدید : 156 سه شنبه 22 فروردین 1396 نظرات (0)

دانلود فیلم نصف مال من نصف مال تو با کیفیت HD و لینک مستقیم

دانلود فیلم نصف مال من نصف مال تو با لینک مستقیم، دانلود فیلم نصف مال من نصف مال تو، دانلود فیلم ایرانی جدید، دانلود فیلم ایرانی، دانلود فیلم

توجه: در صورت درخواست صاحب اثر لینک دانلود حذف می شود.

دانلود فیلم نصف مال من نصف مال تو با کیفیت HD

این فیلم به درخواست کاربران قرار داده شده است.

نام اثر: نصف مال من نصف مال تو
کیفیت: HD 720 – 5stars

مخاطب: همه گروه های سنی

نوع فیلم: سینمایی

محصول: ایران

موضوع: کودک و خانواده

نویسنده و کارگردان: وحید نیکخواه آزاد

تهیه کننده: علیرضا سرتیپی

با هنرنمایی: محمدرضا شریفی نیا، مریلا زارعی، شقایق فراهانی، فرهاد آئیش، شهره لرستانی، بازیگران خردسال: ترلان پروانه، آلما اسکویی، روژان آریا منش

مدت زمان: ۹۶ دقیقه

خلاصه داستان فیلم نصف مال من نصف مال تو: داستان مردی است که پنهانی دو زن گرفته است. بعد از بروز مشکلاتی تصمیم می گیرد این موضوع را بر ملا کند اما فرزندانش مانع او می شوند…

 

 

لینک دانلود:

uptv-ir-1 دانلود فیلم نصف مال من نصف مال تو با لینک مستقیم
uploadboy دانلود فیلم نصف مال من نصف مال تو با لینک مستقیم – سرور کمکی
uptv-ir-1 حجم: ۸۴۶ مگابایت
uptv-ir-4 جهت مشاهده اسکرین شات فیلم نصف مال من نصف مال تو کلیک کنید.
uptv-ir-2 فرمت: mkv

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 4375
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 73
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 365
  • آی پی دیروز : 189
  • بازدید امروز : 1,045
  • باردید دیروز : 280
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 1,045
  • بازدید ماه : 1,045
  • بازدید سال : 67,411
  • بازدید کلی : 1,792,001